ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ Η ΔΡΑΣΗ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Στο Google εμφανίζομαι ως ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Είμαι ο διαχειριστής της ορθόδοξης ιστοσελίδας ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ και των ιστολογίων ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ & ΖΩΗ και ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ. Είμαι ο διαχειριστής των ορθόδοξων χριστιανικών ομάδων ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ και ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ και ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ στο Facebook. Ήμουν επίσης ο διαχειριστής των αντίστοιχων ομάδων στο Google Plus πριν αυτό κλείσει.


Η ΠΡΩΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK

Ξεκίνησα πρώτα από το Google Plus και μετά πήγα στο Facebook. Αρχικά με το ίδιο όνομα, όπως και στο Google, πριν από 2 χρόνια περίπου. Δημιούργησα την ορθόδοξη χριστιανική ομάδα ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ. Η όλη ιστορία ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2017 όταν ξαφνικά διαπίστωσα από τις ειδοποιήσεις ότι κάποιος ανόητος από τις επαφές μου μ' έβαλε στην δωδεκαθεϊστική ομάδα ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ του Σώρρα. Διέγραψα αμέσως τον εαυτό μου από αυτή την ομάδα. Κοιτάζοντας τα μέλη της οργάνωσης διαπίστωσα ότι αρκετοί 30-40 από τις επαφές μου ήταν κι αυτοί μέλη σ' αυτή την ομάδα και φυσικά αρκετοί από αυτούς είχαν μπει κατά λάθος όπως κι εγώ και δεν γνώριζαν την ύπαρξη αυτής της αντιχριστιανικής ομάδας.
Τότε άρχισα να ενημερώνω τα συγκεκριμένα μέλη κάνοντας κοινοποίηση στο προφίλ τους. Ορισμένοι ανταποκρίθηκαν και ως καλοί χριστιανοί φρόντισαν αμέσως να διαγραφούν από αυτή την ομάδα του Σώρρα. Αρκετοί όμως με αγνόησαν και κάποιοι μάλιστα ήταν συνειδητά μέλη της ομάδας του Σώρρα. Ψάχνοντας διαπίστωσα ότι ορισμένοι ήταν μέλη και σε άλλες δωδεκαθεϊστικές ομάδες και άλλες ομάδες του Σώρρα. Μάλιστα μετά από δύο μέρες το ίδιο ανόητο άτομο με ξαναπρόσθεσε στην ίδια ομάδα από την οποία ξαναβγήκα αμέσως.
Αυτός που με πρόσθεσε στην ομάδα ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ του Σώρρα ήταν ο "Κωνσταντινος Νικολαου Γαγλιας" ο οποίος έχει κι άλλες παρόμοιες ομάδες στο facebook. Δεν ξέρω εάν ο Γάγλιας ήταν τότε διαχειριστής στην ομάδα αυτή, πιθανόν να ήταν, αλλά ήταν αυτός που προσέγγισε εμένα μέσα από τις φιλίες και αργότερα με πρόσθεσε εν αγνοία μου στην ομάδα. Αυτή την ομάδα την έκλεισε ή την μετονόμασε σε κάποια άλλη αργότερα γιατί δεν υπάρχει τώρα. Υπάρχει μια σελίδα με αυτό το όνομα που δεν ξέρω ποια σχέση έχει με την προηγούμενη.

Έτσι από τότε άρχισα να ψάχνω τα προφίλ των επαφών μου και τα προφίλ των μελών της ομάδας για να βρω ποιοι άλλοι ήταν μέλη αντιχριστιανικών ομάδων ή ποιοι ήταν μέλη εν αγνοία τους. Είχα τότε 400 άτομα στις επαφές μου και 700 περίπου στην ομάδα μου ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ.

Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τις έρευνες στα προφίλ των επαφών και των μελών είναι:

Α) Οι μισοί χριστιανοί περίπου στο facebook, χωρίς να υπερβάλλω, είναι μέλη σε τουλάχιστον 1-2-3 αντιχριστιανικές, αιρετικές ή δωδεκαθεϊστικές ομάδες και οι περισσότεροι από αυτούς είναι εν αγνοία τους.

Β) Μία από τις ηλιθιότητες του facebook είναι να μπορεί ο οποιοσδήποτε να προσθέτει μέσα από τις επαφές (φιλίες) του όσους θέλει στην ομάδα ή στις ομάδες που ανήκει ή να μπορεί να προτείνει ο οποισδήποτε όσους θέλει στην κάθε ομάδα.
Αυτή την ηλιθιότητα του facebook, η οποία έρχεται σε αντίθεση με την προσωπική θέληση και ελευθερία του κάθε ανθρώπου, εκμεταλλεύονται όλες οι ομάδες στο facebook για να προσθέτουν κατά δεκάδες νέα μέλη στις ομάδες τους. Αυτό εκμεταλλεύονται και οι αντιχριστιανικές, αιρετικές και δωδεκαθεϊστικές ομάδες και προσθέτουν μέσα από τις επαφές και τις φιλίες καινούργια μέλη στις ομάδες τους.
Μάλιστα μια συγκεκριμένη αιρετική ομάδα με 7 διαχειριστές κάνουν συνεχώς καινούριους φίλους κι αυτούς τους προσθέτουν εν αγνοία τους στην ομάδα τους. Όπως επίσης υπάρχουν κάποιοι δωδεκαθεϊστές που κάνουν το ίδιο. Μπαίνουν σε χριστιανικές ομάδες, κάνουν νέους φίλους κι αυτούς τους προσθέτουν στις ομάδες τους για να φαίνονται ότι είναι πολλοί.

Γ) Οι δωδεκαθεϊστικές ομάδες και οι ομάδες των Ε.ΣΥ. (ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ή ομάδα ΕΨΙΛΟΝ) του Σώρρα αποτελούν μάστιγα για τους χριστιανούς στο διαδίκτυο. Με τον παραπάνω τρόπο μπαίνουν ως μέλη σε πολλές χριστιανικές ομάδες και μετά τους στέλνουν αιτήματα φιλίας και τους προσθέτουν στις επαφές (φιλίες) τους. Έπειτα είναι πολύ εύκολο να εκμεταλλευτούν τα λάθη(;) του facebook και τους προσθέτουν σιγά σιγά στις δωδεκαθεϊστικές ομάδες εν αγνοία τους. Το ίδιο κάνουν κι άλλες αιρετικές ομάδες. Έτσι φαίνεται ότι οι ομάδες τους έχουν πολλά μέλη, ενώ στην πραγματικότητα αρκετοί από αυτούς βρίσκονται εκεί μέσα εν αγνοία τους και αρκετοί εξοργίστηκαν όταν διαπίστωσαν ότι είναι μέλη τέτοιων ομάδων, όπως μου εμπιστεύτηκαν κάποιοι από αυτούς.

Έτσι κατά την έρευνα στα προφίλ των επαφών και των μελών όταν διαπίστωνα ότι ήταν συνειδητοποιημένα μέλη αντιχριστιανικών ομάδων τους μπλοκάριζα. Το ίδιο έκανα όταν διαπίστωνα ότι κάποιοι από αυτούς είχαν δραστηριότητες και αναρτήσεις ακατάλληλες με τη χριστιανική τους ιδιότητα, όπως πορνό, ρατσιστικές αναρτήσεις, υβριστικές και εκχυδαϊσμένες αναρτήσεις κλπ.
Σε όσους διαπίστωνα ότι ήταν αγνοί χριστιανοί και βρισκόντουσαν εν αγνοία τους σε αντιχριστιανικές ομάδες, τους έστελνα μήνυμα που τους ενημέρωνα για την κατάσταση και τους υποδείκνυα και τον τρόπο, εφόσον δεν ήξεραν, ν' απαλλαγούν από αυτές.
Πολλοί χριστιανοί με ευχαρίστησαν για την ενημέρωση και μάλιστα έκανα και αρκετές φιλίες και γνωριμίες. Έκανα όμως και εχθρούς, φανερούς και κρυφούς, οι οποίοι δεν είδαν με καλό μάτι τον αντιαιρετικό μου αγώνα ενάντια στις αντιχριστιανικές ομάδες και αιρέσεις, στον δωδεκαθεϊσμό και στον οικουμενισμό.

Μεταξύ αυτών ήταν και οι ΕΛΛΗΝΟΚΟΣΜΙΚΟΙ, οι οποίοι με απείλησαν που τους κατέταξα στις αντιχριστιανικές ομάδες. Μου παρουσιάστηκαν ως χριστιανική ομάδα της ομογένειας και αμφισβήτησαν την ιδιότητά μου ως θεολόγου και τ' όνομά μου (ότι αυτό δεν ήταν το πραγματικό μου όνομα).
Αφού τους αντέκρουσα λέγοντάς τους ότι εάν ήταν χριστιανοί τι σχέση είχαν οι απόψεις τους περί Νεφελίμ και άλλες παρόμοιες που είχα εντοπίσει στην ομάδα τους με τον χριστιανισμό και από ποιους μεγάλους Πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας τις πήραν και τις βασίζουν; Κι αν εξετάσει κανείς τους διαχειριστές της ομάδας αυτής θα διαπιστώσει εύκολα τον αντιχριστιανικό τους χαρακτήρα.

Επίσης υπάρχει και η αιρετική ομάδα ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ η οποία έχει 7 διαχειριστές και οι οποίοι προσεγγίζουν χριστιανούς με τις φιλίες και μετά τους προσθέτουν στην ομάδα τους. Οι ίδιοι δημιούργησαν και την ομάδα ΠΑΣΧΑ ΜΥΣΤΙΚΟ.
Είχα μια θεολογική συζήτηση με τον πλανεμένο και αιρετικό Alexio Vrioni, ο οποίος είναι ένας από τους διαχειριστές της αιρετικής ομάδας ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ και ΠΑΣΧΑ ΜΥΣΤΙΚΟ. Η συζήτηση έγινε στην ομάδα ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ, χριστιανική ομάδα στην οποία ο Βρυώνης έγινε μέλος κι επειδή η ομάδα είναι εγκαταλειμμένη από τους διαχειριστές την κατέλαβε και την γέμισε με τις αιρετικές και πλανεμένες του απόψεις.  
Στην κουβέντα που είχαμε μεταξύ των άλλων υποστηρίζει τη δεύτερη σταύρωση του Χριστού από ειδωλολάτρες αυτή τη φορά. Έχει κι άλλες αιρετικές απόψεις που δεν ταιριάζουν με την ορθόδοξη θεολογία. Μάλιστα είχε το θράσος να μου προτείνει και φιλία και τον απέρριψα ως σπάμ. Έκλεισα τη συζήτηση και τον παρέπεμψα στα μέλη της ομάδας αυτής να δουν με τι άνθρωπο έχουν να κάνουν. Λίγη ώρα αργότερα διαπίστωσα πως το Facebook είχε μπλοκάρει από εμένα τη διαχείριση της ομάδας μου. Διαμαρτυρήθηκα στο Facebook. Με άφησε για κάποια ώρα χωρίς να μπορώ να ανεβάσω αναρτήσεις, αλλά η διαμαρτυρία έπιασε τόπο και μπόρεσα να διαχειριστώ ξανά την ομάδα μου.

Η χριστιανική ομάδα ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ είναι εγκαταλειμένη από τους διαχειριστές. Τους είχα στείλει μήνυμα κι ακόμη μου απαντάνε. Έτσι από τη μια οι ΕΛΛΗΝΟΚΟΣΜΙΚΟΙ που με απείλησαν καθαρά και από την άλλη η ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ, με ανέφεραν στο facebook και έτσι οδηγήθηκα στον πρώτο αποκλεισμό από το facebook στα μέσα Νοεμβρίου 2017. Δεν αποκλείεται βέβαια να υπήρξαν κι άλλες αναφορές που δεν γνωρίζω.
Έτσι μου έστειλε μια ειδοποίηση το facebook ότι εάν δεν αποδείκνυα ότι τ' όνομά μου είναι αληθινό μέσα σε 20 μέρες θα κλείνανε το λογαριασμό μου. Προσπάθησα να κλείσω την ομάδα μου αλλά δεν τα κατάφερα και έκλεισα το λογαριασμό μου. Έτσι έληξε άδοξα η πρώτη μου ομάδα στο Facebook ΟΔΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ.

Χαρακτηριστικό της πρώτης μου εμπειρίας με το facebook ήταν και οι επαφές μου με χριστιανούς από τη Ρουμανία, τη Ρωσία, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, την Ουκρανία κλπ. Είχα γίνει μέλος σε χριστιανικές ομάδες των χωρών αυτών και έπαιρνα θέματα στη γλώσσα τους τα οποία και αναρτούσα στη δική μου ομάδα για να γίνει πιο φιλική στους χριστιανούς των χωρών αυτών. Ήταν μια όμορφη εμπειρία, που αν κι εγκατέλειψα μετά τον πρώτο μου αποκλεισμό από το facebook, μου άφησε μια όμορφη αίσθηση μέσα μου που ήρθα σ' επαφή με αδελφούς από τις ανατολικές Εκκλησίες. Ο λόγος που δεν ξανασχολήθηκα αργότερα ήταν ότι είχα προσθέσει πολλά πράγματα στην πλάτη μου που χρονικά αδυνατούσα να τα βγάλω πέρα και μου στερούσε από το δημιουργικό κομμάτι των ιστοσελίδων μου.

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK

Μετά από δυο μέρες από τον πρώτο μου αποκλεισμό ξαναμπήκα στο facebook, με το αληθινό μου όνομα αυτή τη φορά. Ξαναδημιούργησα την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ από την αρχή, στα μέσα Νοεμβρίου 2017. Δεν επανέλαβα κάποια λάθη από την πρώτη μου φορά και εγκατέλειψα την ενασχόλησή μου με τους χριστιανούς των ανατολικών εκκλησιών. Ήμουνα πιο προσεκτικός με τα νέα μέλη και δεν δεχόμουνα κανένα στην ομάδα που πρότειναν τα μέλη της ομάδας μου, γιατί ήθελα να εντάσσονται στην ομάδα εν γνώση τους. Κι ενώ όλα φαίνονταν ωραία, η ομάδα μου είχε φτάσει τα 450 μέλη και αυξανόταν συνεχώς, ξαφνικά μια μέρα στα τέλη Ιανουαρίου 2018 μου κλείσανε ξαφνικά το δεύτερο λογαριασμό μου με το αληθινό μου όνομα γιατί εντοπίσανε είπαν κάποια ασυνήθιστη δραστηριότητα στο λογαριασμό μου και μου ζητάγανε να τους δημοσιοποιήσω τη φωτογραφία μου μαζί με στοιχεία από την ταυτότητά μου. Έτσι μη γνωρίζοντας όλες τις εκδοχές πιστοποίησης της ταυτότητάς μου οδηγήθηκα στο δεύτερο αποκλεισμό μου από το Facebook. Η ομάδα μου στο μεταξύ έμεινε χωρίς διαχειριστή για 4 μήνες περίπου, με αποτέλεσμα να αποσυντονιστεί και να χάσει την επισκεψιμότητά της.


Η ΤΡΙΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK

Μετά από τον δεύτερο αποκλεισμό μου στο facebookξαναμπήκα με ψεύτικο προφίλ. Δημιούργησα μια νέα ομάδα, τα ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, τον Φεβρουάριο του 2018. Πήρα υπόψη μου τις προηγούμενες εμπειρίες μου και ελπίζω, αν και είμαι έτοιμος και για νέο αποκλεισμό, να πατήσω σε σταθερά βήματα αυτή τη φορά. Δημιούργησα και δεύτερο προφίλ για κάθε ενδεχόμενο. Στο μεταξύ εγκατέλειψα το ψεύτικο προφίλ με το αληθινό μου όνομα. Από τότε εμφανίζομαι με το αληθνό μου όνομα στο Facebook.
Κάποια στιγμή μέσα στο Μάϊο κατάφερα και βρήκα τρόπο να ξαναπάρω τη διαχείριση της παλιάς μου ομάδας ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ, γιατί είχε μείνει όλο αυτό το διάστημα χωρίς διαχείριση. Έτσι αυτή τη στιγμή έχω δύο ομάδες στο Facebook. 


ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ

Εκτός από τις δυο ομάδες που διαχειρίζομαι, συνεργάζομαι με άλλες 20-22 ορθόδοξες χριστιανικές ομάδες. Δυστυχώς εκτός από τις ομάδες αυτές δεν υπήρξε αρμονική η συνεργασία μου με άλλες χριστιανικές ομάδες για διάφορους λόγους.

Δυστυχώς το έζησα κι αυτό. Χριστιανικές ομάδες να μπλοκάρουν ορθόδοξο θεολόγο. Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας ακόμα στο Facebook. Είμαι απόλυτα σίγουρος, όπως το έχω αποδείξει, πως εάν ψάξω τα μέλη τους θα βρω αρκετούς εθνικιστές, δωδεκαθεϊστές και αιρετικούς. Τα χριστιανικά αλληλομαχαιρώματα είναι συνηθισμένα φαινόμενα και στο Google και στο Facebook. 


ΤΟ FACEBOOK

α) Το facebook φθείρει το νευρικό σύστημα. Όσο καιρό ήμουν στο Google ήμουν πολύ πιο ήρεμος, σε αντίθεση με το Facebook που πολλές φορές το νευρικό σύστημα είναι τεντωμένο από διάφορα περιστατικά και κυρίως από το ίδιο το facebook, που δεν σε αφήνει σε ησυχία. Σου κλείνει τον λογαριασμό γιατί δεν του αρέσει να έχεις ψευδώνυμο, δεν του αρέσει να έχεις φωτογραφίες για προφίλ άσχετες με το πραγματικό σου πρόσωπο, δεν του αρέσει να ειδοποιείς με μηνύματα τον κόσμο ότι κάποιοι τον έβαλαν σε κάποια ομάδα χωρίς τη θέλησή του κλπ.

β) Τα προσωπικά δεδομένα. Μπορεί να έχει κατηγορηθεί και το Google γι' αυτό, αλλά το facebook είναι ασυναγώνιστο στην καταπάτηση προσωπικών δεδομένων και ελευθεριών. Πολλά από τα στοιχεία που ζητάει για την εξακρίβωση της ταυτότητας κάποιου είναι παράλογα και συνιστά καταπάτηση προσωπικών δεδομένων, όπως φωτογραφία ή άλλα στοιχεία της ταυτότητας.

γ) Είναι μεγάλο σφάλμα να προσθέτει κανείς άτομα από τις φιλίες του στις ομάδες, που πολλές από αυτές είναι και ανεπιθύμητες, αλλά ΄κάποιες φορές έρχονται και σε αντίθεση με τα προσωπικά του πιστεύω. Αυτή η ανόητη πρακτική δεν υπήρχε στο Google.

δ) Το Facebook πάσχει σοβαρά από σύστημα ασφαλείας. Ο δεύτερος λογαριασμός μου έκλεισε για αυτό το λόγο. Και από αυτό ταλαιπωρούνται αρκετοί χρήστες του Facebook. Είναι πολύ εύκολο, και από ότι φαίνεται συνηθίζεται, να μπαίνουν κάποιοι επιτήδειοι στους λογαριασμούς των χρηστών και να τους χακάρουν. 
Οι περισσότεροι χρήστες του Facebook μπαίνουν από κινητό και δεν κατέχουν από τεχνολογία, διαδίκτυο, ασφάλεια κλπ. Κατά συνέπεια είναι ευάλωτοι στον κάθε κακοπροαίρετο. Με αποτέλεσμα κάποια μέρα στα καλά καθούμενα το Facebook σου κλείνει το λογαριασμό επειδή παρατηρήθηκε ασυνήθιστη συμπεριφορά στο λογαριασμό σου.
Για διευκόλυνση των χρηστών αναφέρω πως για να παρατηρήσουν εάν κάποιος μπήκε στο λογαριασμό τους θα πάνε: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ - ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ. Εάν δείτε συσκευή που δεν αναγνωρίζετε τότε κάποιος έχει μπει στο λογαριασμό σας.
Εάν δείτε άγνωστη συσκευή κάντε αποσύνδεση της άγνωστης συσκευής και αλλάξτε τον κωδικό που βρίσκεται πιο κάτω.
Και για περισσότερη ασφάλεια πηγαίνετε πιο κάτω και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ. Έτσι πολύ δύσκολα κάποιος να χακάρει το λογαριασμό σας. 
Δυστυχώς όμως ιδιαίτερα στα κινητά παρατηρείται το παλαβό φαινόμενο το Facebook να μην μπορεί να εξακριβώσει την ακριβή τοποθεσία σας και να βγάζει άσχετες τοποθεσίες από αυτές που βρίσκεστε, ενώ η σύνδεση είναι δικιά σας. Όμως εδώ παρατηρείται το τρελλό φαινόμενο η συσκευή σας να φαίνεται πως χρησιμοποιήθηκε από άλλο μέρος από αυτό που βρίσκεστε. Εδώ δεν μπορώ να σας δώσω απάντηση γιατί γίνεται αυτό. Αλλά μια σελίδα εξακρίβωσης της IP της συσκευής σας είναι αυτή: https://www.godigital.gr/greek/ip


Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK


Οι μήνες πέρασαν. Βρισκόμαστε στον Μάϊο του 2019. Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ έχει φτάσει τα 4500 μέλη και τα ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ τα 3300 μέλη. Στο μεταξύ δημιούργησα και τρίτη ομάδα τα ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ.
Είμαι επίσης στη διαχείριση των ομάδων "Θαυματουργοί Μεγαλομάρτυρες αγαπημένοι Άγιοι : Εφραίμ και Ραφαήλ !" , "Ιησούς Χριστός ο Σωτήρας μας : «η πίστη σου σε έσωσε»", "Θαυμαστά γεγονότα της Ορθοδοξίας μας !!!", καθώς επίσης και στο συντονισμό των ομάδων "Ο ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ Ο ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ", ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ,ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΘΕΟΜΗΤΩΡ.
Αυτή τη φορά εμφανίστηκαν άλλου είδους προβλήματα στο Facebook. Εκτός από τις δικές μου ομάδες και τις 5 που είμαι στη διαχείριση, ανεβάζω αναρτήσεις σε άλλες 4-5 ομάδες. Αυτή την περίοδο έχω δεχτεί 4-5 μπλοκαρίσματα για να μην αναρτώ σε άλλες ομάδες εκτός από αυτές που είμαι στη διαχείριση, γιατί προφανώς τις θεώρησαν πολλές. Ή κάποιος ή κάποιοι σε αυτές τις ομάδες προφανώς από εμπάθεια με ανέφεραν στο Facebook. Ενδεχομένως ο δεύτερος λόγος να συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες, γιατί αλλιώς δεν μπορεί να εξηγηθεί γιατί μετά από κάθε μπλοκάρισμα μείωνα τις αναρτήσεις στις άλλες ομάδες και μέσα σε ελάχιστο διάστημα ήμουν ξανά μπλοκαρισμένος.
Μετά από αυτά άρχισε το μπλοκάρισμα των ιστολογίων μου από το 
Facebook γιατί ανέβασα αναρτήσεις που παραβαίνουν είπαν τους όρους της κοινότητας. Συγκεκριμένα ανέβασα 2 αντιοικουμενιστικές αναρτήσεις με ονόματα ορθόδοξων οικουμενιστών αρχιερέων και αυτός ήταν λόγος να μπλοκαριστεί για αρκετό διάστημα το ιστολόγιό μου ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ.
Τότε έφτιαξα το δεύτερο ιστολόγιο, τα ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, και ανέβασα 2 αναρτήσεις του Μεγάλου Αντωνίου, το διάλογό του με τον άγγελο και τη Φιλοκαλία του Αγίου. Αυτός ήταν λόγος να μου μπλοκάρουν και το δεύτερο ιστολόγιο, το οποίο μέχρι σήμερα παραμένει μπλοκαρισμένο. Ενώ το άλλο μετά από 2 μήνες ξεμπλοκαρίστηκε.


ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΟΙ ΦΙΛΙΕΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Ένας πολύ καλός τρόπος για να μην αναπαράγονται οι αντιχριστιανικές ομάδες αυτές μέσα από εμάς, είναι να κρύψουμε τους φίλους μας, ώστε να μην είναι ορατοί στους άλλους. Φαίνονται μόνο οι κοινοί.
Για να κρύψετε τις επαφές σας (τους φίλους σας) ώστε να μην φαίνονται, όπως έκανα κι εγώ, πάτε πάνω δεξιά στο προφίλ σας, μετά στις ρυθμίσεις και μετά στο απόρρητο και κάπου εκεί θα υπάρχει η επιλογή "ποιος μπορεί να δει τη λίστα των φίλων σας" κι εκεί θα επιλέξτε "μόνο εγώ". Έτσι τους προστατεύουμε από τυχόν δόλιες μεθοδεύσεις.

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ
ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Καλά είναι να ελέγχουμε τις ομάδες στο προφίλ μας 1 φορά το μήνα. Για όσους έχουν υπολογιστή πηγαίνουμε λοιπόν στις πληροφορίες στο προφίλ μας και κάτω κάτω είναι οι ομάδες. Εάν δούμε ότι μας έχουν βάλει σε κάποια ανεπιθύμητη ομάδα θα μπούμε στην ομάδα αυτή και καλά είναι ν' αναζητήσουμε τ' όνομά μας στα μέλη για να δούμε ποιος μας έχει βάλει μέσα. Μετά πάμε στις φιλίες μας και τον διαγράφουμε από τους φίλους μας.

Στη συνέχεια θα πάμε στην ομάδα επάνω ακριβώς και κάτω από την εικόνα. Θα πάμε εκεί που λέει ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ και θα ζητήσουμε αποχώρηση από την ομάδα και θα τσεκάρουμε και το κουτάκι για να μη μας ξαναβάλουν και μας ξαναενοχλήσουν.

Για όσους μπαίνουν από κινητό ατώντας πάνω στο όνομα της ομάδας σας βγάζει κάποιες επιλογές. Μία από αυτές είναι η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. Εκεί πατάτε και μετά επιλέγετε ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ για να μην σας ξαναβάλουν.



ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Οι ομάδες του Λιακόπουλου που εντόπισα στο facebook είναι:
Prisonplanet.gr

Ομάδα αντιχριαστιανική με απόψεις παρόμοιες με του Λιακόπουλου:
ΕΛΛΗΝΟΚΟΣΜΙΚΟΙ >+< ELLΕNESCOSMIC


Μπορεί σε γενικές γραμμές να αναρτούν ειδήσεις, αλλά κατά καιρούς έχουν αναρτήσει αντιχριστιανικές απόψεις, που είναι πολύ κοντά ή σχεδόν ίδιες με του Λιακόπουλου. Μου παρουσιάστηκαν ως χριστιανική ομάδα της ομογένειας και αμφισβήτησαν την ιδιότητά μου και τ' όνομά μου.
Αφού τους αντέκρουσα λέγοντάς τους ότι εάν ήταν χριστιανοί τι σχέση είχαν οι απόψεις τους περί Νεφελίμ και άλλες παρόμοιες που είχα εντοπίσει στην ομάδα τους με τον χριστιανισμό και από ποιους μεγάλους Πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας τις πήραν και τις βασίζουν; Εαν εξετάσει κανείς τους διαχειριστές της ομάδας αυτής θα διαπιστώσει εύκολα τον αντιχριαστιανικό τους χαρακτήρα. Κι εάν πάλι δεν τους αρέσει αυτά που γράφω γι' αυτούς, ας μου φέρουν έναν Ιερέα της Ορθόδοξης Εκκλησίας ή έναν θεολόγο που ν' ανήκει στην ΠΕΘ, όπως κι εγώ, ν' αποδείξει ότι έχω λάθος για τον αντιχριαστιανικό τους χαρακτήρα.


Ομάδα φαιμομενικά χριστιανική με διαχειριστές φιλικούς στον Λιακόπουλο:
Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ


Τον Ιούλιο του 2017 ήμουνα μέλος στην ομάδα "Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ". Τότε είδα μια ανάρτηση του Γέροντα Παΐσιου προερχόμενη από το el.gr του Λιακόπουλου. Τους επεσήμανα ότι το el.gr έχει ορθόδοξες αναρτήσεις, άλλα έχει κι άλλες του Λιακόπουλου κλπ που είναι αντιχριστιανικές και βρίσκονται στην πλάνη και πως θα μπορούσαν να πάρουν την συγκεκριμένη ανάρτηση για το Γέροντα Παΐσιο από άλλες αξιόπιστες και χριστιανικές πηγές.
Τότε πέσανε πάνω μου 3-4 και μου επιτέθηκαν φραστικά και λίγο πολύ με χαρακτήρισαν από αντιχριστιανό μέχρι μασόνο.

Τότε αποχώρησα από την ομάδα κι επειδή αρκετοί χριστιανοί είναι μέλη σ' αυτή την ομάδα, να ξέρετε ότι αυτή η ομάδα έχει χριστιανικές αναρτήσεις, αλλά έχει και αναρτήσεις που προέρχονται από μη αξιόπιστες και αντιχριστιανικές πηγές, όπως το el.gr. 

Χριστιανικές ομάδες ακατάλληλες για διάφορους λόγους:
Η χριστιανική αυτή ομάδα είναι εγκαταλειμένη από τους διαχειριστές. Μαζί με τις χριστιανικές αναρτήσεις, υπάρχουν και αναρτήσεις του Alexios Vrionis και του Dinos Kaltsas, οι οποίοι είναι διαχειριστές της αιρετικής ομάδας ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ.



Αιρετικές ομάδες:
ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ

Οι διαχειριστές της ομάδας ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ είναι οι Alexios Vrionis, Kostas Karas, Jim Dedes, Nikos Patras, Μπαμπης Ευθυμίου, Nikos Melidis, Dinos Kaltsas. Αυτοί κάνουν πολλά αιτήματα φιλίας και μετά τους βάζουν εν αγνοία τους μέσα στην ομάδα. Κάποια στιγμή δεν προλάβαινα να ειδοποιήσω κάποιους από τα μέλη μου και τις επαφές μου και έβλεπα άλλους μέσα.
Είχα μια θεολογική συζήτηση με τον πλανεμένο και αιρετικό Alexio Vrioni στην ομάδα ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ, χριστιανική ομάδα στην οποία ο Βρυώνης ήταν μέλος κι επειδή η ομάδα είναι εγκαταλειμμένη από τους διαχειριστές την γέμισε με τις αιρετικές και πλανεμένες του απόψεις.  
Στην κουβέντα που είχαμε μεταξύ των άλλων υποστηρίζει τη δεύτερη σταύρωση του Χριστού από ειδωλολάτρες αυτή τη φορά. Έχει κι άλλες αιρετικές απόψεις που δεν ταιριάζουν με την ορθόδοξη θεολογία. Μάλιστα είχε το θράσος να μου προτείνει και φιλία και τον απέρριψα ως σπάμ. Έκλεισα τη συζήτηση και τον παρέπεμψα στα μέλη της ομάδας αυτής να δουν με τι άνθρωπο έχουν να κάνουν. Λίγη ώρα αργότερα διαπίστωσα πως το Facebook είχε μπλοκάρει από εμένα τη διαχείριση της ομάδας μου. Διαμαρτυρήθηκα στο Facebook. Με άφησε για κάποια ώρα χωρίς να μπορώ να ανεβάσω αναρτήσεις, αλλά η διαμαρτυρία έπιασε τόπο και μπόρεσα να διαχειριστώ την ομάδα μου.
Alexios Vrionis έχει δημιουργήσει κι άλλη ομάδα το ΠΑΣΧΑ ΜΥΣΤΙΚΟ.

ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ, ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΖΗΤΕΙΣΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ

Με υπολογιστή
Πάτε στις Πληροφορίες στο λογαριασμό σας και κάτω κάτω έχει τις ομάδες σας. Βρείτε ποια είναι αυτή που θέλετε να αποχωρήσετε και δεξιά στην ομάδα έχει επιλογές.
Εκεί σας λέει "Αποχώρηση από την ομάδα", θα το πατήσετε και θα σας βγάλει κι άλλη επιλογή  "Εμποδίστε άλλους να σας ξαναπροσθέσουν στην ομάδα". Αυτό θα επιλέξετε και δεν θα σας ξαναβάλει κανένας μέσα.

Με Κινητό

Εάν μπείτε στην ομάδα, πάνω δεξιά έχει 3 τελίτσες. Η τελευταία επιλογή είναι "Αποχώρηση από την ομάδα". Θα το πατήσετε και μετά θα σας βγάλει 2 επιλογές "Αποχώρηση" και "Περισσότερες επιλογές". Θα επιλέξετε τις "Περισσότερες επιλογές". Εδώ θα σας βγάλει την επιλογή "Οριστική Αποχώρηση από την ομάδα". Αυτό θα επιλέξετε κι αυτό σημαίνει πως κανένας δεν θα μπορεί να σας ξαναπροσθέσει στην ομάδα χωρίς τη συγκατάθεσή σας.



ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΥ ΘΕΟΥ


Εφιστώ την προσοχή στους χριστιανούς ότι η επικίνδυνη αίρεση Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού, η οποία προέρχεται από την Κίνα έχει κάνει εδώ και καιρό την εμφάνισή της και στο facebook. Εμφανίζονται με ελληνικά ονόματα και προφίλ και μέσα από τις φιλίες κάποιους από εσάς σας χρησιμοποιούν στις αναρτήσεις τους, τις οποίες κοινοποιείτε κάποιοι στο προφίλ σας. Αυτό βέβαια το κάνουν για καθαρά διαφημιστικούς λόγους. Θα σας συνιστούσα να διαγράψετε τυχόν αναρτήσεις της αίρεσης από το προφίλ σας εάν υπάρχουν και να τους μπλοκάρετε από τις φιλίες σας.
Μάλιστα τις τελευταίες ημέρες εμφανίστηκε και δεύτερη ομάδα της αίρεσης με το όνομα «Εξερευνώντας την οδό της βασιλείας των ουρανών». Επειδή υπάρχουν αφελείς και ανημέρωτοι χριστιανοί κάνουν φιλίες με μέλη της αίρεσης, οι οποίοι με τη σειρά τους εκμεταλλεύονται την τακτική του facebook, να προσθέτεις δηλαδή άτομα από τις φιλίες σου σε ομάδες, κι έτσι υπάρχουν χριστιανοί μέλη, εν αγνοία τους φυσικά, της αιρετικής ομάδας «Εξερευνώντας την οδό της βασιλείας των ουρανών».
Για να καυτηριάσω την αδιαφορία αρκετών χριστιανών, αναφέρω ότι μεταξύ των μελών της αιρετικής ομάδας «Εξερευνώντας την οδό της βασιλείας των ουρανών» υπάρχει και κάποια, δεν θα αναφέρω το όνομά της, την οποία πολλές φορές την ενημέρωσα ότι ήταν μέλος σε αντιχριστιανικές ομάδες του Σώρρα και η οποία αδιαφόρησε για όλες τις προειδοποιήσεις μου. Όπως επίσης υπάρχει και ορθόδοξος ιερέας, ο οποίος χωρίς να το γνωρίζει, όπως οι περισσότεροι άνθρωποι της Εκκλησίας, κάνουν φιλίες χωρίς να εξετάζουν ποιος είναι. Έχω δει ιερείς και μοναχούς σε αρκετές αντιχριστιανικές ομάδες, οι οποίοι δεν έχουν ιδέα και οι οποίοι συνήθως, λόγω των πνευματικών καθηκόντων τους, δύσκολα απαντάνε σε μηνύματα.

Καλό είναι να ελέγχετε ποιους βάζετε στις φιλίες σας. Μη σας ξεγελάνε τα ελληνικά ονόματα. Λίγο να ψάξετε το προφίλ τους θα διαπιστώσετε εύκολα πως πρόκειται για Κινέζους με ελληνικά ονόματα. Μπλοκάρετέ τους από τις φιλίες σας για να μην σας ξαναενοχλήσουν. Τα ονόματα που έχουμε εντοπίσει και είναι μέλη της αίρεσης είναι:

Άντρια Κουλιάλη, ειρήνη Μερδα, Αννα Ράπτη, Λίνα Ματίνα, Williams Seth, Άννα Λου, Χασάπη Χαρά, Sarah Dennis (Κατίνα), Anna Smith, Ρούλα Αντωνιάδη, Λιού Ελένη, Δήμητρα Παναρίτη, Ντιάνα Σεφέρη, Ελσα Σεφέρη, Μαίρη Λου, Alice Moore, Rocio Oliveras, Άννα Ντένις, Αθανασία Κομνηνου, Μαρίνα Βαρδάκη, Catherine Hain, Sunny Holiday, Σοφία Κουτσουρά, Linna Smies
Κώστας Βιτάλης, Γιάννης Αγγελής, Lancelot Green, Άγγελος Μπινάζης, Νικολάος Γεωργίου, Γιάννης Κορνάρος, Καζάκης Πύρρος, Ἰωάννης Σταυρινός, Michael Chen, Nikos Koukos, Grace Moore

Οι παραπάνω είναι Κινέζοι. Υπάρχουν βέβαια και Έλληνες με κάποια από αυτά τα ονόματα και δεν έχουν καμία σχέση με την αίρεση. Και φυσικά υπάρχουν κι άλλοι τους οποίους δεν έχω επισημάνει ακόμα.

ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ, ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΖΗΤΕΙΣΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ

Με υπολογιστή
Πάτε στις Πληροφορίες στο λογαριασμό σας και κάτω κάτω έχει τις ομάδες σας. Βρείτε ποια είναι αυτή που θέλετε να αποχωρήσετε και δεξιά στην ομάδα έχει επιλογές.
Εκεί σας λέει "Αποχώρηση από την ομάδα", θα το πατήσετε και θα σας βγάλει κι άλλη επιλογή  "Εμποδίστε άλλους να σας ξαναπροσθέσουν στην ομάδα". Αυτό θα επιλέξετε και δεν θα σας ξαναβάλει κανένας μέσα.

Με Κινητό

Εάν μπείτε στην ομάδα, πάνω δεξιά έχει 3 τελίτσες. Η τελευταία επιλογή είναι "Αποχώρηση από την ομάδα". Θα το πατήσετε και μετά θα σας βγάλει 2 επιλογές "Αποχώρηση" και "Περισσότερες επιλογές". Θα επιλέξετε τις "Περισσότερες επιλογές". Εδώ θα σας βγάλει την επιλογή "Οριστική Αποχώρηση από την ομάδα". Αυτό θα επιλέξετε κι αυτό σημαίνει πως κανένας δεν θα μπορεί να σας ξαναπροσθέσει στην ομάδα χωρίς τη συγκατάθεσή σας.


Άλλες αιρετικές ομάδες:
Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ

Χριστιανικές ομάδες με αιρετικές αποχρώσεις:


Πλανεμένοι στο facebook:
π. ΜΑΞΙΜΟΣ ΒΑΡΒΑΡΗΣ

Ο εν λόγω κληρικός έχει ΚΑΤΑΣΚΑΝΔΑΛΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ με την ΑΙΡΕΤΙΚΗ εμμονή του να «προβλέπει» πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού!!!
Και μιλάμε για αίρεση, διότι ουδέποτε ΚΑΝΕΙΣ Άγιος της Εκκλησίας μας δεν έδωσε συγκεκριμένες ημερομηνίες και χρονολογίες, ενώ ο ίδιος ο Κύριος μας είπε να βλέπουμε τα Σημεία των Καιρών, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΚΡΙΒΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ!



Οι δωδεκαθεϊστικές ομάδες του Σώρρα που έχουν χριστιανικό προφίλ στο facebook και εξαπατάνε τους περισσότερους χριστιανούς και δυστυχώς αρκετοί χριστιανοί είναι μέλη σε μία ή σε δύο από αυτές είναι:


ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ Σ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ, ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΖΗΤΕΙΣΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ

Με υπολογιστή
Πάτε στις Πληροφορίες στο λογαριασμό σας και κάτω κάτω έχει τις ομάδες σας. Βρείτε ποια είναι αυτή που θέλετε να αποχωρήσετε και δεξιά στην ομάδα έχει επιλογές.
Εκεί σας λέει "Αποχώρηση από την ομάδα", θα το πατήσετε και θα σας βγάλει κι άλλη επιλογή  "Εμποδίστε άλλους να σας ξαναπροσθέσουν στην ομάδα". Αυτό θα επιλέξετε και δεν θα σας ξαναβάλει κανένας μέσα.

Με Κινητό

Εάν μπείτε στην ομάδα, πάνω δεξιά έχει 3 τελίτσες. Η τελευταία επιλογή είναι "Αποχώρηση από την ομάδα". Θα το πατήσετε και μετά θα σας βγάλει 2 επιλογές "Αποχώρηση" και "Περισσότερες επιλογές". Θα επιλέξετε τις "Περισσότερες επιλογές". Εδώ θα σας βγάλει την επιλογή "Οριστική Αποχώρηση από την ομάδα". Αυτό θα επιλέξετε κι αυτό σημαίνει πως κανένας δεν θα μπορεί να σας ξαναπροσθέσει στην ομάδα χωρίς τη συγκατάθεσή σας.



Οι ομάδες των ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ του Σώρρα, καθώς και άλλες δωδεκαθεϊστικές ομάδες που εντόπισα στο facebook είναι:

Ε.ΣΥ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ή άλλων πόλεων
϶ϵ Ομάς Ελλήνων Όλυμπος ϶ϵ
Ε5

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ, ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑΕΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΖΗΤΕΙΣΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.



ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ


ΓΚΟΥΡΟΥΙΣΤΙΚΕΣ & ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΟΜΑΔΩΝ



Αυτές οι ομάδες προέκυψαν από την έρευνα στα προφίλ των χρηστών του facebook. Και φυσικά υπάρχουν κι άλλες. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου