ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΘΩΣ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕΝ ΜΕ Ο ΖΩΝ ΠΑΤΗΡ ΚΑΓΩ ΖΩ ΔΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ!

Καθὼς ἀπέστειλέ με ὁ ζῶν πατὴρ κἀγὼ ζῶ διὰ τὸν πατέρα, καὶ ὁ τρώγων με κἀκεῖνος ζήσεται δι᾿ ἐμέ. (Ιωάννης 6,57) 

Καθώς με έστειλε ο Πατήρ, ο οποίος έχει από τον ευατό του την ζωή και είναι η πηγή της ζωής, και εγώ ως άνθρωπος έχω ζωή από τον Πατέρα, και ζω δια τον Πατέρα, έτσι και εκείνος, ο οποίος δια της θείας Ευχαριστίας με μεταλαμβάνει, θα ζήση, διότι θα πάρη από εμένα την ζωή. 

Αγαπήστε με σαν Διδάσκαλό σας! Αν ανοίξετε το Ευαγγέλιό μου, όλες του οι σελίδες είναι γεμάτες από θαύματα, γιατί και στη ζωή σας επιθυμώ να κάνω το μεγαλύτερο θαύμα. Να σας ενώσω με τον Πατέρα Μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου